En aquest maridatge especial descobrirem com el temps, la precisió i el respecte pel procés es converteixen en sabor. Tastarem formatges i vins de llargues criances i afinats prolongats per entendre, amb el paladar, com el pas del temps els transforma i els eleva. També veurem com l’acidesa esdevé l’eix fonamental que permet resistir els anys i evolucionar amb elegància i profunditat.
Tindrem el privilegi de comptar amb Recaredo, referents en escumosos de llargues criances, i la Macarena, sommelier de Recaredo, ens presentarà el projecte des de l’origen: les varietats autòctones que cultiven i els terrenys singulars del Penedès. Ens parlarà del procés de criança i de la tècnica del desgorjat, així com de la seva gestió de la biodiversitat, els tractaments naturals que apliquen i les estratègies que empren per afrontar el repte del canvi climàtic.
Gaudirem de 5 formatges de llarga curació, seleccionats per la seva complexitat, persistència i riquesa de matisos — peces afinades amb paciència durant mesos i fins i tot anys. Els maridarem amb 4 escumosos de Recaredo, i gaudirem de la explicació de la sommelier.
Reserva la teva plaça i viu una experiència per a paladars fins.